GARANTIA SI RETURUL PRODUSELOR

Toate produsele comercializate prin e-fum.ro sunt garantate ca functioneaza la livrare. Daca ati primit un produs care nu functioneaza la livrare va rugam sa ne instiintati prin e-mail sau telefonic cat mai repede dar nu mai tarziu de 48 ore de la primirea pachetului pentru a putea demara operatiunea de inlocuire a produsului.

BATERII

Bateriile sunt acoperite de o garantie de 90 zile de la data achizitionarii. Aceasta inseamna ca in perioada de 90 zile de la primirea pachetului beneficiati de repararea gratuita a oricaror defectiuni, sau de inlocuirea acesteia.

Pentru a pastra bateriile in conditii optime de functionare recomandam:
- sa le curatati mufa cat mai bine inainte de a le pune la incarcat cat si periodic
- sa nu le insurubati fortat in incarcator
- sa nu insurubati fortat atomizorul
In ambele cazuri o simpla rotire usoara pana face contact este de ajuns! Daca se insurubeaza puternic se pot desface conexiunile in baterie sau atomizor si se poate scurt-circuita bateria, un defect iremediabil.

Garantia nu acopera defectiuni datorate unei utilizari improprii: scurt-circuitare, imersie in lichide, lovituri, etc.

ATOMIZOARE/CLEAROMIZOARE/CARTOMIZOARE

Atomizoarele(vaporizatoarele) sunt produse cu o durata de functionare nedeterminabila. Aceasta variaza foarte mult in functie de conditiile si metodele de utilizare ale consumatorului, de aceea sunt considerate consumabile.

Pentru celelalte componente care sunt comercializate prin e-fum.ro se aplica garantia standard de functionare la livrare. Va rugam sa ne contactati in maxim 48 ore de la primirea produselor pentru a semnala o eventuala problema.

TERMENI SI CONDITII DE GARANTIE:

Produsul defect trebuie prezentat pentru depanare impreuna cu certificatul de garantie si factura (bon sau chitanta) eliberate de VANZATOR, un ambalaj adecvat pentru transport cat si toate accesoriile cu care a fost dotat produsul la cumparare, in caz contrar produsul nu este acceptat pentru reparatii;

Producatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru defectele generate de o terta parte. Defectele cauzate astfel, nu fac obiectul garantiei

Nu fac obiectul garantiei produsele defectate din cauza utilizarii necorespunzatoare sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate;

Se va solutiona orice problema de service in garantie in termen de maxim 10 zile lucratoare de la receptia produsului. In cazul in care datorita unor probleme de aprovizionare/tehnice nu se pot inlocui produsele defecte in perioada precizata mai sus se va returna valoarea actualizata a produsului respectiv sau i se va propune o alta solutie tehnica pentru rezolvarea litigiului;

Daca produsul defect aflat in perioada de garantie nu poate fi reparat sau durata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in garantie depaseste 10% din termenul de garantie, la cererea consumatorului va fi inlocuit de VANZATOR cu un echipament similar din punct de vedere functional sau acesta va restitui contravaloarea actualizata a produsului respective;


NU SE ACORDA GARANTIE

Produselor care prezinta defecte fizice sau mecanice (urme de lovituri, zgarieturi), sigilii lipsa sau deteriorate, sau produse care prezinta urme de folosire necorespunzatoare;

Nu fac obiectul garantiei consumabilele (cartusele de rezerva, e-liquid). Defectele datorate utilizarii materialelor consumabile, altele decat cele originale, nu fac de asemenea obiectul garantiei;

VANZATORUL nu poate fi facut raspunzator pentru eventualele pagube colaterale generate de nefunctionarea produselor;

Toate precizarile mentionate mai sus sunt in conformitate si se completeaza cu prevederile O.G 21/92 si H.G 449/2003 si vor fi considerate ca acceptate de parti prin semnarea prezentului document. Orice culpa a unei parti va conduce la anularea in intregime a obligatiilor celeilalte parti, de aceea va rugam sa solicitati personalului nostru toate informatiile si lamuririle care v-ar putea fi utile in derularea unei colaborari profitabile pentru ambele parti.

Informatii despre retur

1. Cadrul Legal

Conform Ordonantei de Urgenta nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:
Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin(3) sii art.14. nu mai tarziu de 14 zile de la data la care intra in posesia fizica a produsului.
Cheltuieliile de returnare sunt suportate de catre consumator.
Recomandam ca produsul sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu sigilii si etichete intacte si documentele care l-au insotit))
Coletele returnate vor fi trimise numai prin firme de curierat door-to-door.

2. Exceptii:
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, arsuri, imersii de lichide, taieturi, crapate, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului), alte defecte din vina exclusiva a utilizatorului sau orice alte interventii neautorizate de catre societatea noastra.
- Etichetele de garantie sunt deteriorate sau lipsesc;
- produse aduse pe comenzi speciale
- mustiuce sau orice produs care din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care nu au fost sigilate de consumator;
- rezistentele si consumabilele se vor accepta returului pachetului doar in situatie in care sunt sigilate, in cazul desigilarii lor se vor scadea din valoarea pachetlui

 Nu se pot returna produse din urmatoarele categorii:
- Lichide desfacute;
- Consumabile;
- Extensii de garantii;
Pentru produsele returnate folosite se va face diminuarea valorii conform OUG 34/2014, art. 14, alin. 3

3. Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorului informeaza societatea comerciala cu privire la decizia de retragere din contract printr-un email la adresa office@e-fum.ro sau poate returna produsul intr-un magazin E-FUM.
In termen de 48 ore lucratoare de la transmiterea notificarii , consumatorului va primi un e-mail cu numar de inregistrare si alte detalii legate de solicitarrea inaintata.
Pentru returnarea in magazin sunt necesari urmatorii pasi:
- Produsul este predat in magazin pe baza de un proces verbal de predare primire
- Decizia de acceptare/respingere va fi luata de catre departamentul corespunzator, dupa receptia produsului la depozitul central
- Comunicarea se va face in scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda initiala.

4. Costuri si alte taxe speciale pentru renuntarea la cumparare
 Costuri suportate de catre client:
- daca produsul este returnat intr-o stare in care numai poate fi vandut ca un produs nou, se va percepe o taxa pentru readucerea lui in stadiul initial in cazul in care este posibil sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat/second-hand sauu la optiunea cumparaturolui ii vom reexpedia produsul pe cheltuiala acestuia (art.14.(3))
 Costuri suportate de catre vanzator:
- produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta noastra
- produsul nu este conform cu specificatiile din comanda cumparatorului
- produs nefunctional in primele 48 ore de la primirea coletului sau deteriorari la receptie.
(daca defectul de nefunctionare este semnalat in primele 48 ore de la receptie)

5. Rambursarea sumei
Rambursarea se face in cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11.
Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile cf. art.14.(1)
Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri. cf art.14.(2)
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. art.14.(3)
Conform art. 24 punctele 2 si 3 , ziua in care consumatorul isi exercita dreptul de retragere din contract nu se va lua in seama la calculul termenului, iar in cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, E-FUM va prelungi termenul in mod corespunzator.

- In cazul inlocuiri produsului, beneficiarul are obligatia de a plati transporturile efectuate pentru schimbarea produsului dorit, daca acesta va fi livrat prin curier.
- Ne rezervam dreptul de a accepta sau anula cererile de retur.
- Cererea de retur poate fi anulata si refuzata in cazul unor returnari repetate.

Model de formular de retragere

Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.

– Catre E-Fum , str. Baritiu 29, 0771.546.536, office@e-fum.ro

– Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse

– Comandate la data (*)/primite la data (*)

– Numele consumatorului (consumatorilor)

– Adresa consumatorului (consumatorilor)

– Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)

– Data